Complimenten en klachten
De medewerkers en de tandarts specialisten van de Verwijspraktijk voor Tandheelkunde streven ernaar om u tijdens uw behandeling in onze kliniek zo goed mogelijk te behandelen en te begeleiden. We vinden het belangrijk dat u tevreden bent over de zorg en onze dienstverlening.
Neem contact met ons op
Toch kan er iets zijn misgegaan of anders lopen dan u had verwacht.
Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken, ervan kunnen leren en samen tot een oplossing kunnen komen. U kunt hiervoor contact met ons opnemen.
Klachtenregelingen
Mocht dit onverhoopt niet lukken dan is het misschien goed om te weten dat u gebruik kunt maken van de klachtenregelingen van de KNMT en de NVM, waar wij bij zijn aangesloten.
Complimenten
We horen het ook graag als u de Verwijspraktijk voor Tandheelkunde juist waardeert en u een compliment wilt geven. Dit kan via receptie@verwijspraktijk.nl.
Rekeningen en Betalingen
Voor vragen, opmerkingen of klachten die specifiek gaan over rekeningen van en betalingen aan de Verwijspraktijk kunt u telefonisch terecht bij Margriet de Troye op maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 12.00 uur. Of contact opnemen via e-mail op margriet@verwijspraktijk.nl.
Voor vragen met betrekking tot de financiële administratie van de afdeling orthodontie kunt op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag contact opnemen met Francis via 020-64 22 671 (optie 1) of per e-mail orthodontie@verwijspraktijk.nl.
Informatiepunt
Wilt u meer informatie over tandheelkunde en tandheelkundige behandelingen, dan kunt u terecht op www.allesoverhetgebit.nl of telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP, tel: 0900 202 5012). Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.