Complimenten en klachten

Complimenten en klachten

De medewerkers en tandartspecialisten van de Verwijspraktijk voor Tandheelkunde doen er alles aan om u tijdens uw behandeling in onze kliniek optimaal te behandelen en te begeleiden. Wij hechten veel waarde aan uw tevredenheid over zowel de zorg als onze dienstverlening.

Neem contact met ons op

Toch kan het zijn dat een behandeling anders loopt dat u had verwacht.
In dat geval willen we dit graag zo snel mogelijk van u horen, zodat we het samen kunnen bespreken, ervan kunnen leren en tot een oplossing kunnen komen. U kunt hiervoor contact met ons opnemen.

Klachtenregelingen

Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan is het goed om te weten dat u gebruik kunt maken van de klachtenregelingen van de KNMT en de NVM, waar wij bij zijn aangesloten.

Complimenten

We horen het ook graag als u tevreden bent over de Verwijspraktijk en een compliment wilt geven. Dit kan via receptie@verwijspraktijk.nl.

Rekeningen en Betalingen

Voor vragen, opmerkingen of klachten die specifiek gaan over rekeningen van en betalingen aan de Verwijspraktijk kunt u telefonisch terecht bij Margriet de Troye op maandag, dinsdag en donderdag van 9.00 tot 12.00 uur of per e-mail margriet@verwijspraktijk.nl.

Voor vragen met betrekking tot de financiële administratie van de afdeling orthodontie kunt op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag contact opnemen met Francis via 020-64 22 671 (optie 1) of per e-mail orthodontie@verwijspraktijk.nl.

Informatiepunt

Wilt u meer informatie over tandheelkunde en tandheelkundige behandelingen, dan kunt u terecht op www.allesoverhetgebit.nl of telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP, tel: 0900 202 5012). Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.